Hulpverleners kunnen bij de helpdesk van dOT terecht voor informatie, doorverwijzing of éénmalig advies mbt diversiteitsgevoelig hulpverlenen en thema’s die daaraan linken.
Ook een casus voorleggen is mogelijk. We gaan samen op zoek naar (alternatieve) manieren om de situatie te benaderen en bespreken de verdere stappen die de hulpverlener kan zetten in de begeleiding.
Hulpverleners kunnen bij dOT terecht voor individuele ondersteuningstrajecten of groepswerk op maat, hierbij worden teams en organisaties begeleid in diversiteitgevoelig werken.
Je neemt bij voorkeur contact op met de helpdesk van jouw regio, omdat dOT regionaal heel wat kennis van de lokale sociale kaart in huis heeft. De contactgegevens per regio vind je hier.
Wil je rechtstreeks contact opnemen met deze organisatie?
Aarzel dan zeker niet om onderstaand formulier in te vullen.
Heb je het moeilijk en weet je niet wat je moet doen? Blijf er niet mee zitten. Wij zijn er voor jou. Op deze website vind je allerlei vormen van hulpverlening.